Sarajevo, 27. studeni 2024. – Glovo, multikategorijska platforma koja korisnicima omogućava pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, s ponosom najavljuje lansiranje programa Glovo+ u Bosni i Hercegovini.
Glovo+ je inovativni program lojalnosti osmišljen kako bi povećao zadovoljstvo dostavljača koji dostavljaju putem platforme, dodatno vrednujući njihov rad. Kao nastavak inicijative The Couriers Pledge, predstavlja posebnu vrstu aktivnosti na polju stvaranja boljih uslova za dostavljače.
Program traje tri mjeseca, nakon čega se resetuje, a zasnovan je na sistemu nivoa – dijamantni, zlatni, srebrni i bronzani. Svaki nivo omogućava dostavljačima da uživaju u nizu ekskluzivnih pogodnosti.
Neke od glavnih prednosti programa uključuju:
– Popuste na proizvode i usluge koje olakšavaju svakodnevni rad dostavljača.
– Operativne pogodnosti koje podržavaju efikasnost i sigurnost tokom dostave.
– Prepoznavanje lojalnosti, pri čemu se svaki trud i doprinos dostavljača vrednuje i nagrađuje.
„Vjerujemo da kuriri zaslužuju biti cijenjeni, nagrađeni i osnaženi na svakom koraku. Program Glovo+ omogućava nam da dodatno unaprijedimo iskustvo isporuke i pokažemo zahvalnost dostavljačima koji su neizostavan dio naše platforme,“ saopćeno je iz Glova.
Program će u Bosni i Hercegovini biti dostupan u narednim sedmicama, a do kraja 2024. godine Glovo planira uvođenje Glovo+ programa na svim tržištima na kojima posluje.
Nakon što je inicijativa The Couriers Pledge postavila temelje za osiguranje boljih uslova rada, Glovo+ dolazi kao dio šire strategije, nudeći dostavljačima priliku da se razvijaju, napreduju i osjećaju dijelom zajednice koja prepoznaje njihov rad.
O Glovo
Glovo je pionirska višekategorijska aplikacija koja povezuje korisnike s firmama i kuririma, nudeći usluge na zahtjev iz lokalnih restorana, pekara i supermarketa, kao i velikih maloprodajnih objekata. Glovo vizija je da izgradi najveće online tržište koje će svima omogućiti pristup bilo čemu u svom gradu u roku od nekoliko minuta. Osnovan 2015. godine u Barseloni, posluje u 23 zemlje u Europi, Centralnoj Aziji i Africi.
Scena.ba