Čini se da EA pati od one vrste ludila koju je opisao Vaas Montenegro iz Far Cry 3. Gigant svijeta gaminga ponovno razmatra postavljanje oglasa u svoje AAA igre s punom cijenom i vjerojatno očekuje da će ovaj put ishod biti drugačiji.
Govoreći tijekom posljednjeg brifinga o zaradi tvrtke, izvršni direktor EA Andrew Wilson rekao je da bi oglašavanje u igri moglo postati “značajan pokretač rasta” za tvrtku.
Wilson je dodao da interni timovi u EA-u traže kako bi mogli napraviti “vrlo promišljene implementacije” oglasa unutar EA naslova, iako to uvjeravanje vjerojatno neće umiriti igrače.
Ono što je iznenađujuće je da je EA to već pokušao, s predvidljivim rezultatima. Godine 2020. EA Sports UFC 4 uključivao je oglase preko cijelog zaslona za Amazon Prime seriju The Boys koji bi se pojavljivali tijekom ‘Replay’ trenutaka. Nije ih bilo u igri kada je lansirana, a EA je uveo oglase otprilike mjesec dana kasnije, čime je spriječio da budu istaknuti u recenzijama. Nije prošlo dugo prije nego što je reakcija dovela do toga da EA onemogući oglase.
Oglasi u igrama stari su gotovo koliko i same videoigre, protežu se još od Adventurelanda iz 1978., koji je uključivao oglas za nastavak igre, Pirate Adventure. Zatim je tu bio Tapper iz 1983., igra o posluživanju piva Budweiser posjetiteljima barova, dok su 1990-e donijele gomilu igara s reklamama.
U 2000-ima drugačija metoda oglašavanja u igricama postala je popularna: billboardi. Postavljanjem oglasa na pozadinske ploče u trkaćim i sportskim igrama, poput onih u stvarnom životu, izgledaju manje nametljivo. Kampanja Baracka Obame platila je EA-u da uključi političke oglase u Burnout Paradise 2008. Tvrtka je također potpisala ugovore s oglašivačkim tvrtkama za dovođenje oglasa u igricama na igre Madden, Tiger Woods PGA Tour, NHL i NASCAR. Međutim, bilo je i reklama za Pepsi i Intel koje su se pojavile u igri Battlefield 2142.

Godine 2023. SCS Software objavio je da je prodao oglasni prostor u American Truck Simulatoru tvrtki Schneider National. Tvrtka je postavila oglase za posao tražeći vozače na jumbo plakatima uz virtualne ceste.
Još 2022. godine EA je patentirao sustav koji generira sadržaj unutar igre i oglase na temelju stila igre osobe. Mogao bi, na primjer, preporučiti bullet hell ili Soulslike naslove za nekoga tko bezglavo roni u teške bitke ili predložiti kupnju određenog predmeta ili dijela DLC-a na temelju osobe.