Samo nekoliko dana od Pharellova službenog debija kao kreativnog direktora za mušku kolekciju Louisa Vuittona, talentirani pop pjevač na Instagramu objavio je djelić onoga što zaljubljenici u visoku modu mogu očekivati u njegovoj prvoj kampanji za ovaj čuveni modni brend.
Naime, Pharrell je podijelio fotografiju na kojoj stoji ispred masivnog billboarda u Parizu za svoju prvu kampanju u kojoj “glavnu ulogu” ima – Rihanna. Veza ovog mega popularnog dvojca seže daleko u prošlost, čak i prije njihove saradnje za povratničku pjesmu N.E.R.D-a „Lemon”. Također, 2020. Riri, kako je od milja nazivaju obožavatelji, objavila je da s Pharellom radi na novom albumu.
Nova objava svjetski poznatog pjevača na društvenoj mreži popraćena je jednostavnim napisom „Louis Vuitton Men proljeće/ljeto 2024.”. U kampanji se Rihanna može vidjeti u svom, sad već legendarnom trudničkom stilu, dok nosi neke od najklasičnijih Louis Vuitton Keepall silueta u raznim živahnim bojama.
Pjevačica je odjevena u potpuno crnu boju, kao kontrast torbama, baš kao i Pharell koji stoji ispred reklamnog panoa.
Veza ove prestižne modne kuće i Pharella u posljednje vrijeme neprestano raste, a ovo je jedan od njegovih najupečatljivijih radova s Louis Vuittonom. Umjetnik je sada kreativni direktor, što je postao nakon prerane smrti jednog od najvećih dizajnera mlađe generacije, Virgila Abloha.
Pharell će svoju prvu kolekciju pokazati 20. juna na Sedmici mode u Parizu, a fanovi nestrpljivo čekaju nove modne poslastice i pitaju se hoće li opravdati novu, odgovornu poziciji na kojoj se našao.
Scena.ba