Samostalna demokratska srpska stranka (SDSS) u kampanji za parlamentarne izbore spominje Aleksandru Prijović, što je privuklo pažnju građana Hrvatske.
“Hrvatska treba Srbe jer puna arena prija svima”, navedeno je na jednom od plakata koji aludira na rasprodane koncerte Prijović u Hrvatskoj.
Neke od poruka koje se također koriste u kampanji SDSS-a su: “Hrvatska treba Srbe jer nema boljeg susjeda od komšije”, “Hrvatska treba Srbe jer se bolje razumijemo bez prijevoda” itd.
Foto: Facebook
Spomenute poruke je osmislio dizajner Boris Malešević. On je za SDSS već radio kampanju “Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?”.
“Kampanja ‘Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj?’ imala je dosta veliki odjek, a reakcije su bile takve da je ispalo da baš i nije dobro biti Srbin u Hrvatskoj. Tada smo išli s pitanjem, a sada bismo zapravo trebali odgovarati. Hrvatska treba Srbe je samo navigator. Bit će još 30 do 40 poruka, primjerice – Hrvatska treba Srbe da igramo fudbal i nogomet”, rekao je za Dnevnik.hr.
Dodao je kako je smisao svake kampanje da se ljudi odluče uključiti.
“Kampanja mora biti vidljiva i mora izazivati emocije. Očekujem da će biti i negativnih reakcija, ali i negativna emocija je emocija”, kazao je.