Kampanja republikanskog predsjedničkog kandidata Donalda Trumpa pokrenut će 10 miliona dolara vrijedan reklamni ‘blic’ u šest ključnih država ove sedmice pokušavajući suzbiti val entuzijazma birača i donacija za njegovu demokratsku suparnicu Kamalu Harris.
To je Trampova najveća kupovina oglasa od januara, kada se borio protiv republikanskih rivala za nominaciju stranke. Trumpova kampanja nije odgovorila na zahtjeve za komentarom, ali blic dolazi nakon što je kandidatura Harris promijenila utrku.
Otkako je predsjednik Joe Biden odustao prošle sedmice i podržao Harris, ona je brzo konsolidirala podršku unutar Demokratske stranke i donatora s velikim novcem. Ona je također izazvala novu energiju među grupama kao što su mladi glasači koje se Bajden borio da pridobije.
Nakon višemjesečnih napada na Bidenovu sposobnost za obavljanje funkcije, Trumpova kampanja je morala da se okrene kako bi pronašla novu poruku koju će koristiti protiv mlađe i dinamičnije Harria (59), manje od 100 dana do izbora 5. novembra.
U ponedjeljak je Trump (78) objavio oglas na svojoj platformi Truth Social koristeći Harrisine vlastite riječi iz starih intervjua, događanja u kampanji i debata kako bi je pokušao prikazati kao ekstremnu liberalku koja nije u kontaktu sa svakodnevnim Amerikancima, osobito u Rust Beltu.
Kao odgovor, Harris je optužila Trumpovu kampanju da laže o njezinom dosjeu.
– Potpredsjednica Harris bila je ključni vođa u radu preko puta kako bi se usvojio povijesni, popularni program Biden-Harrisove administracije – rekla je glasnogovornica Harris Sarafina Chitika, piše Fena.
Scena.ba