Ljubušanka Anita Primorac pokrenula je modni brend KoturA koji odiše autentičnošću i elegancijom te pokreće granice stilske kreativnosti. Njezina modna priča započela je nakon što je protekle godine upisala tečaj krojenja i šivanja, a naziv brenda KoturA odabran je po francuskoj riječi – couture što znači šivanje po mjeri.
„Sve majke složit će se s tim da uvijek treba nešto porubiti, prepraviti, pa sam odlučila više zbog tih osnovnih stvari upisati tečaj krojenja i šivanja. Tako je nekako ova priča i počela. Ideja mi je bila izraditi komade koji prate i naglašavaju ljepotu i jedinstvenost svake žene te da su jednostavni, ali opet neobični“, kazala nam je Primorac na početku razgovora, inače po struci dipl. prof. razredne nastave, koja radi u osiguravajućem društvu već 17 godina.
Minimalizam i dugotrajnost
U ponudi su haljine, kombinezoni i setovi koji se mogu nositi na više načina s posebnim naglaskom na fleksibilnost materijala.
„Počela sam s Infinity kolekcijom, a pošto se radi o komadima koji se vežu na više načina, koristim kombinaciju različitih ekološki prihvatljivih materijala kako bih postigla optimalnu udobnost i trajnost. Trenutačno ne mogu izdvojiti što je najtraženije. Svi modeli općenito privlače kupce jer nude vrijednost za novac, omogućujući im da s manje komada odjeće postignu više različitih izgleda“, istaknula je Primorac.
Na upit čemu se posebno posvećuje pozornost prilikom izrade odjeće i što modni brendovi moraju imati kako bi ostali održivi, naša sugovornica rekla je: „Posebna pozornost je na kvaliteti materijala. Cilj mi je stvarati estetski privlačne, ali i funkcionalne komade. Naravno, uz sve to ide i preciznost u izradi. Pridavanje pažnje detaljima i precizna izrada ključ za stvaranje kvalitetna proizvoda, a kako bi postali održivi, modni brendovi trebali bi koristiti ekološki prihvatljive materijale te stvarati odjeću koja je trajna i koja se može koristiti duže vrijeme. Postoji rastući trend kreiranja kolekcija koje nude više kombinacija s manjim brojem odjevnih predmeta, a KoturA se vodi pravilima održivosti, teži minimalizmu i dugotrajnosti. Dosta brendova, kao i potrošača, sve više prepoznaju važnost tog pristupa, što dovodi do promjena u načinu na koji razmišljamo o odjeći. Možemo reći da su dugotrajnost i kvaliteta trendovi koji se ponovo vraćaju na scenu“.
Pozitivne reakcije kupaca
Zahvaljujući društvenim mrežama komunikacija s kupcima, kako ističe Primorac, obostrano je zadovoljavajuća. Uz to je ipak često neophodan i neposredan kontakt.
„Reakcije kupaca dosad su bile izuzetno pozitivne. Hvale kvalitetu proizvoda te ističu koliko su komadi udobni za nošenje, što je posebno važno za odjeću koju možete nositi na više različitih načina. Dizajn brenda KoturA često je hvaljen zbog svoje estetike i moderna, ali bezvremenskog izgleda. Iznimno mi je drago što u kupcima potičem kreativnost i maštu time što vezanjem traka sami odlučuju kako će izgledati njihov odabrani komad. Proizvodi se pakiraju u ekološki prihvatljiva pakiranja što je također pozitivno ocjenjeno“, kazala je.
Za kraj razgovora dotaknuli smo planova u budućnosti te bh. modne scene koja je, prema mišljenju naše sugovornice, dinamična i raznolika s brojnim talentiranim dizajnerima i inovativnim brendovima.
„Smatram da je bh. modna scena na uzlaznoj putanji, s velikim potencijalom za daljnji razvoj. Raduje me činjenica da ljudi počinju shvaćati važnost kupovine domaćih proizvoda jer to nije samo podrška, nego i ulaganje u društvo u cjelini. Što se tiče skorašnjih planova, trenutačno radim na novoj kolekciji koja će biti originalna i maštovita. Još uvijek sam na početku rada, a u planu su suradnje s influencerima i modnim blogerima. Uz to mi je želja sudjelovati na modnim revijama i eventima kako bih predstavila svoj rad široj publici. Uz brigu o četvero djece i redovan posao, rad je jako izazovan, ali tu je podrška majke, muža i još par ljudi koje neću imenovati, ali znam da će se itekako prepoznati. Svima sam jako zahvalna što su moj vjetar u leđa“, zaključila je Primorac.
Scena.ba