Ovih dana počeli su prvi radovi na izgradnji poslovno-rekreativno-turističke zone ”Zenica Jug”.
Ova zona će transformirati južni ulaz u Zenicu, iz smjera Sarajeva, i ponuditi brojne sadržaje kojima će ovaj grad pokušati ne samo zadovoljiti potrebe domaćeg stanovništva, već i privući posjetitelje iz drugih dijelova BiH. Zenica će time parirati shopping centrima poput Sarajeva, ali i manjim mjestima poznatim po trgovini poput Viteza, piše BiznisInfo.ba.
Prema usvojenim odlukama, zemljište u ovom dijelu grada namijenjeno je za izgradnju trgovačkih, turističkih i uslužnih sadržaja.
Plan je, dakle, da se napravi zona predviđena za shoppoping, opuštanje, rekreaciju, uživanje u ugostiteljskim sadržajima itd. Zona se nalazi na idealnoj lokaciji, odmah pored izlaza s autoceste, što znači da će u nju moći svraćati i svi oni koji putuju Koridorom Vc kao najprometnijim pravcem u BiH.
Kako doznaje BiznisInfo.ba, parcele su već kupile poznate kompanije koje imaju velike planove.
Najveću parcelu kupila je kompanija Bingo koja će ovdje graditi svoj objekt. Bingo je kupio parcelu od čak 30.000 metara četvornih koju je platio oko 3,5 milijuna maraka.
Bingo već drži najveći tržni centar u Zenici, bivši Džananović. No, na ovoj lokaciji sigurno će ponuditi nešto novo i drugačije, s obzirom da će moći ”od nule” planirati i graditi svoje objekte, ali i da se sama kompanija iz godine u godinu razvija i nudi sve bolje i kvalitetnije sadržaje.
Parcelu je kupila još jedna domaća kompanija koja je u velikoj ekspanziji – Belamionix iz Brčkog, koja će također ovdje graditi svoj tržni centar, poput onog kojeg je nedavno otvorila u Tuzli. Ova tvrtka je parcelu platila oko 1,5 milijuna maraka.
Jednu od parcela kupila je i tvrtka Vokel iz Posušja za 1,7 milijuna KM, koja se također širi po cijeloj državi, navodi BiznisInfo.ba
Osnovna djelatnost Vokela je uvoz, izvoz i prodaja materijala za vodovodne instalacije, transportnih i distribucijskih vodovoda, keramike, sanitarija, parketa, laminata te uređaja i opreme za centralno grijanje i klimatizaciju.
Neslužbeno se spominje da bi i njemački Lidl ovdje mogao graditi svoju poslovnicu, piše BiznisInfo.ba.
Koje će još sadržaje ova zona dobiti i koje kompanije će ovdje biti prisutne znat će se u budućnosti. Neslužbeno, veliki je broj zainteresiranih tvrtki koje bi mogle donijeti nešto novo ne samo Zenici, nego i širem području.
Inače, zona Zenica Jug se pruža na 351.000 m². U vlasništvu Grada Zenica bilo je 23.000 m², što je manje od 7 posto, a ostalo zemljište je odranije u privatnom vlasništvu.
Očekuje se da Poslovno rekreativno turistička zona Zenica Jug bude pokretač gospodarskog razvoja grada koja će inicirati otvaranje novih radnih mjesta i razvoj pratećih, servisnih i uslužnih kapaciteta, zaključuje BiznisInfo.ba.
Scena.ba