Amazon Haul bit će nova diskontna trgovina e-commerce giganta dizajnirana za konkurenciju protiv Temua i Sheina, koji mu narušavaju status na tržištu iznimno niskim cijenama.
Ovaj novi dio carstva milijardera Jeffa Bezosa dostupan je isključivo putem mobilnih uređaja i obećava proizvode po “nevjerojatno niskim cijenama”, što je jedini način konkuriranja kineskim platformama čija popularnost raste iz dana u dan na globalnoj razini.
Za razliku od Prime brzih dostava, Amazon obećava da će Haul narudžbe stizati na adresu unutar dva tjedna. Naravno, pod time se ne misli na sva tržišta nego ona na kojima postoji Prime brza dostava.
Također, zanimljivost je da Amazon istražuje mogućnost trgovine u kojoj bi se proizvodi prodavali kupcima izravno iz Kine, iako se i sada čini da kompanija sama uvozi robu i djeluje kao posrednik. To sugerira da je Bezosova potpora Donaldu Trumpu potencijalno bila proračunata jer on, kao i Elon Musk, računa na bolje trgovinske odnose SAD-a i Kine.
Ujedno, brzina nije jedina promjena u odnosu na uobičajeni Amazonov model na koju će se kupci morati naviknuti. Izgleda da će, bez obzira jesu li pretplaćeni na Prime ili ne, kupci morati naručiti robu u vrijednosti od najmanje 25 dolara putem Haula kako bi dobili besplatnu dostavu. Za manje narudžbe, naknada za dostavu bit će 3,99 dolara. Amazon neće prihvaćati povrate za Haul proizvode čija je vrijednost tri dolara ili manje. Dakle, Temu i Shein imat će još uvijek prednosti pred konkurentom.
Ali, kvalitetniji proizvodi mogli bi biti ono što izdvaja Amazon. U suprotnom, teško je prognozirati što bi kupci konkretno dobili uz Haul, a da već ne postoji.