Bing niti nakon šest mjeseci otkako je lansiran s ChatGPT, a konkurent Google Bard bio ismijavan kada je prvi put lansiran, nije uspio povećati udio na tržištu web tražilica.
Prema izvješćima, Bingov tržišni udio u srpnju bio je 3 posto, a broj mjesečnih korisnika samo 1 posto od Googleovog. To je gotovo bez promjena u odnosu na siječanj prije lansiranja nove verzije Binga. Microsoft je osporio te podatke, rekavši da istraživači treće strane nisu brojali sve posjete Bing stranicama za chat. Njihovi interni podaci pokazuju da Bing dobiva sve veći tržišni udio i da su postigli veći napredak u proteklih šest mjeseci nego u proteklih godinu ili dvije zajedno.
Vrijedno je napomenuti da pretraživanje nikada nije bilo Microsoftov glavni posao, ali da niti nova verzija Binga nije promijenila trend prodaje oglasa. Microsoftov oglašivački posao čini manje od 6 posto ukupnog prihoda kompanije.
Porastao je samo 3 posto u posljednjem tromjesečju u usporedbi s prošlom godinom što je jednako u odnosu na prethodni kvartal, ali sporije nego što je bilo prije lansiranja Binga.