Robot za brbljanje temeljen na umjetnoj inteligenciji ChatGPT dobio je značajke vezane uz kupovine, čime ulazi na područje kojim su dosad dominirale medijske stranice i tehnološki konkurenti poput Amazona i Googlea.
Nadogradnja bi trebala omogućiti lakši pregled cijena i recenzija, kao i pronalaženje izravnih poveznica za kupnju personaliziranih preporuka proizvoda.
Kako tvrde u OpenAI-ju, ti proizvodi neće biti oglasi, već će biti ‘odabrani neovisno’. Nova nadogradnja trebala bi postati dostupnom svim korisnicima tijekom narednih nekoliko dana. Prošle godine predstavili su vlastitu tražilicu, koja je u međuvremenu postala jedna od njihovih najbrže rastućih značajki, s preko milijardu web pretraživanja u tjednu.
Google je i dalje daleko dominantan igrač u pretraživanju, s oko 89 posto globalnog prometa. Ali, njegov udio na tržištu polako opada posljednjih mjeseci. Amazon je prošle godine predstavio vlastitog pomoćnika za kupovinu, temeljenog na umjetnoj inteligenciji. Ima ga i tvrtka Perplexity.
OpenAI je također predstavio značajku koja će omogućiti slanje SMS poruka putem ChatGPT-ja za praćenje sportskih rezultata uživo i koja će u svojim odgovorima pružati više citata, piše BBC.