Za slavnu glumicu i pjevačicu 2024. godina trebala je biti među najuspješnijima, no već sada je jasno da su kola odavno krenula nizbrdo.
Kada je Jennifer Lopez uložila u projekt vrijedan 20 milijuna dolara, bila je sigurna da kreće u izradu posvete svom životnom djelu. Godinu napornog rada kasnije, sve je postalo predmet ismijavanja, a ona meta bezbrojnih internetskih šala. Kako je sve pošlo po krivu i što to znači za slavnu J.Lo?
Malo kome je proteklih mjeseci mogla promaknuti promocija albuma ‘This is Me… Now’ koji je Jennfer Lopez reklamirala gotovo agresivnom kampanjom, govoreći o njemu gdje god i kad god je stigla. Upravo ovaj album trebao je biti novi vrhunac njene karijere kao pjevačice, koja je, treba priznati, godinama u padu. Naime, svijet je već dugo doživljava prvenstveno kao glumicu, ali još i više kao klasičnu holivudsku zvijezdu o kojoj se poglavito govori u kontekstu ljubavnih odnosa, razmirica i nezaobilaznih stajlinga.
Dokumentarac o ljubavi s Benom Affleckom umalo je koštao braka
J. Lo znala je iskoristiti svaki trač o sebi i svom braku s Benom Affleckom te je u cilju jačanja promocije albuma snimila dokumentarac ‘This is Me… Now: A Love Story’, koji je ovjekovječio oživljenu romansu sa slavnim glumcem. (Par je, podsjetimo, bio u vezi od 2002. do 2004., no usred zaruka nastupio je prekid. Vjenčali su se u srpnju 2021. nedugo nakon što su oživjeli vezu).
Već je snimanje dokumentarca umalo završilo potpunim debaklom, barem ako je vjerovati američkim tabloidima koji su nerijetko spominjali ogromno nezadovoljstvo povučenijeg Afflecka koji nije bio nimalo oduševljen ovim uratkom. Istovremeno, brak je navodno narušila i velika kampanja za promociju linije alkoholnog pića s potpisom Jennifer Lopez, što je navodno razočaralo njenog supruga koji je liječeni alkoholičar.
No, Lopez je bila spremna čak i na pokojubračnu razmiricu kako bi maksimalno izvukla iz ovog albuma i oživjela svoju karijeru u 55. godini.
U sve je uložila i vlastitih 20 milijuna dolara, poglavito za snimanje pratećeg dokumentarca (‘The Greatest Love Story Never Told’) u kojem je zabilježila čitav proces nastanka ovog dugotrajnog i mukotrpnog projekta.
Upravo ova dokumentarna serije, trebala je biti vrhunac koji će produbiti simpatije javnosti i u trenu rasprodati ulaznice za njene nadolazeće koncerte.
Malo je reći da je rezultat bio neočekivan pa čak i – tragičan.
Potpuni debakl projekta
Njezin album ocijenjen je kao ‘prosječan’, film je bio naširoko kritiziran, prodaja ulaznica za koncerte ispod svih je očekivanja, a dokumentarac je postao nepresušan izvor inspiracije za komične ‘memeove’ i viralne pošalice.
Na sličan način kao i Na sličan način kao i fenomen ‘Hathahate’ ranih 2010-ih (kada jeAnne Hathaway bila predmet intenzivnih internetskih kritika), čini se da je Lopez postala najnovija ‘vreća za udaranje’ na internetu.
Taj status joj, nažalost, nije stran. Još 2021. našla se na udaru kritika kada je usred pandemije kopirala slavnu scenu iz spota svoje pjesme ‘Love Don’t Cost a Thing’ u kojoj je bacila svoj skupocjeni nakit, sunčane naočale i odjeću na plažu. Potom je fanove pozvala da učine isto, s ciljem pokretanja vlastite viralne kampanje.
Sve joj se obilo o glavu jer je ubrzo naišla na tisuće ogorčenih komentara u kojima joj ljudi objašnjavaju da spajaju kraj s krajem i da ne mogu otići na plažu bacati stvari sa sebe…
Slično proživljava i danas, kada je naišla na ogromno negodovanje i ismijavanje od strane javnosti koja u njenom filmu vidi tek jeftini pokušaj ‘normaliziranja’ kroz prikazivanje trenutaka iz djetinjstva i raznih pokušaja da se pokaže kao ‘obična djevojka iz Bronxa’. Što joj, čini se, nimalo nije pošlo za rukom.
Zločesti komentari o kolegicama obili su joj se o glavu
Da stvar bude gora, u ovim trenucima svi se podsjećaju i njenih oštrih, pa često i zločestih komentara na račun kolegica.
Primjerice, o glumici Selmi Hayek, rekla je: ‘Mi smo iz dva različita područja. Ona je seksi bomba i radi takve uloge radi. Ja radim razne stvari. Cameron Diaz nazvala je sretnom manekenkom ‘koja je dobila mnogo prilika za koje bih samo voljela da je učinila nešto više s njima’, dok je Gwyneth Paltrow istaknula da se ne može sjetiti ni jedne njene uloge.
Iako se za njih ispričala u više navrata, javnost joj nikad nije oprostila toliku nekolegijalnost. Mnogi sada ističu da Lopez ionako ljudi generalno nisu voljeli, a čitava kampanja proglašena je za ‘kreativni narcizam‘ te opći nedostatak autentičnosti.
Sve je pretvoreno u komična videa
O svemu su se oglasili psiholozi i sociolozi koji tvrde da iza svega stoji fenomen društvene usporedbe. Prema ovoj teoriji, ljudi se međusobno uspoređuju te kada naiđu na nekog bogatog i slavnog, uživaju u njegovim greškama, rugajući se i omalovažavajući ga, kako bi u toj usporedbi – prošli bolje.
No, koja god pozadina bila u ovoj lavini kritika, činjenica jest da je Jennifer Lopez umjesto uživanja u hvalospjevima o svom životnom djelu, sada žrtva svojevrsnog maltretiranja na internetu, a isječci njenog dokumentarca svedeni su tek na komična viralna videa.
Zbog svega, kritičari sumnjaju u uspješnost njene nadolazeće turneje po Americi te predviđaju da bi njen status holivudske dive ovime mogao biti ozbiljno narušen. Kakve će dugotrajne posljedice biti po njenu karijeru, što glazbenu, što filmsku, tek treba vidjeti.
Scena.ba