Sama činjenica da se u ‘gradu košarke’ igrala majstorica, čvrsta utakmica uz pripadnike Tornada, ali i Dinama (oko 80 Boysa došlo je na radni dan u Zadar) potvrdilo je ono što se govori cijele sezone – hrvatskoj košarci je trebao KK Dinamo Zagreb.
U svom sivilu hrvatske košarke, kako reprezentativne, tako i klupske, ove natjecateljske sezone KK Dinamo Zagreb nije se istaknuo samo svojim zvučnim imenom, već i sportskim, ali i drugim rezultatima.
U svojoj debitantskoj sezoni među najboljima u HT Premijer ligi ostvario je sjajan uspjeh, plasman u četvrtfinale doigravanja, te polufinale Kupa Krešimira Ćosića, te tako opravdao breme imena koji nosi.
I kad su mnogi mislili da će s time završiti sezonu, u Dinamu su stvorili najveće iznenađenje ove sezone u klupskoj košarci. U drugoj utakmici četvrtfinala doigravanja u Zagrebu su, nošeni podrškom Bad Blue Boysa, pobijedili momčad Zadra i time pitanje polufinalista odveli u majstoricu, odlučujuću utakmicu na Višnjiku.
Ono što je još važnije od sportskih rezultata jest financijska stabilnost kluba, kao i rast u organizacijskom segmentu. Klub iza kojeg stoje najvjerniji navijači Dinama, Bad Blue Boysi redovno ispunjava sve svoje financijske obveze, igračima isplaćuju plaće bez kašnjenja.
‘Temelj svega bile su godišnje ulaznice. Upravo u suradnji s Bad Blue Boysima prodali smo njih 550 po cijeni od 400 kuna, te tako stvorili kvalitetnu podlogu za suradnju s brojnim sponzorima, ali i za dodatne prihode putem fan shopa i članarina’, rekao je Marijan Pojatina, predsjednik KK Dinama.
Da su svojim plasmanom u HT Premijer ligu donijeli dašak zanimljivosti i pažnja na košarku pokazale su i njihove utakmice protiv Cibone, Zadra, Alkara ili Zaboka gdje su imali snažnu navijačku potporu. Ali isto tako, što je jednom prilikom naglasio i tadašnji direktor KK Zadra, privlačili su i suparničku publiku u dvorane gdje su gostovali. Tako je KK Zadar objavio kako su najviše ulaznica u ovoj sezoni prodali upravo na utakmici protiv KK Dinama, a ne Partizana, Zvezde, Cibone ili drugih.
Da se u KK Dinamu ne zadovoljavaju ovim rezultatima, već misle i dalje rasti, pokazuju i dva ugovora koja su predstavili početkom svibnja s ponajboljim igračima u sezoni, Ivanom Novačićem i Ivanom Vučićem, te time najavili kako su zadržali kostur momčadi za iduću sezonu. Upravo odgovori te dvojice iskusnih igrača koji su prošli brojne klubove u Hrvatskoj otkrili su ozbiljnost ovog projekta.
‘Kada sam dolazio u Dinamo bilo mi je teško povjerovati u priču koja mi je predstavljena jer to je realnost u našoj košarci. No, sad mogu reći da je ovo jedna jako lijepa priča i da je vrlo ugodno raditi u ovoj sredini. Mislim da smo se jako dobro povezali i shvatio sam da ne trebam što više tražiti kada sve ovo imam doma, u svojem gradu’, izjavio je Vučić na kojeg se nadovezao i Novačić:
‘Pronašao sam se u ovom klubu i uživam u ovoj obiteljskoj atmosferi koju imamo. Situacija u klubu koja je stabilna mi je samo dodatna motivacija u ovim godinama. Vjerujem da možemo biti još bolji’.
Ruku na srce, Dinamo je u ovoj sezoni imao rezultatski krizu, sedam poraza u nizu, ali i iz toga su izašli kvalitetnim potezom dovođenja etabliranog trenera Vladimira Anzulovića koji je potpisao višegodišnji ugovor. Nekadašnji strateg Krke, Šibenika, Splita i Zadra nadogradio je ono što je momčadi usadio mladi trener Mario Štirjan (28) i osigurao poziciju prvog mjesta u Ligi za ostanak i prije kraja redovnog djela.
‘Radimo u ambicioznom klubu, a takvih je sve manje. Zaslužujemo i bolji tretman. Završili smo sezonu kako smo htjeli. Možda bi bilo pretjerano da razmišljamo o izbacivanju Zadra, ali sama pozicija da smo došli u poziciju to napraviti, velika je stvar. Bila je lijepa atmosfera, naši i Zadrovi navijači, ovo nam može biti poticaj da krenemo jače u novu sezonu’, mišljenja je Vladimir Anzulović, brat nekadašnjeg izbornika Dražena Anzulovića.
Uz sve nabrojano, u prvoj sezoni u KK Dinamu su organizirali utakmicu u Vukovaru u osmini finala Kupa Krešimira Ćosića protiv KK Gorice. U sjajnom ambijentu koji su stvorili Boysi iz Slavonije, utakmica je imala humanitarni karakter. U klubu najavljuju da tu ne misle stati, već da iduće sezone pripremaju još nekoliko novosti, što u sportskom, što u marketinškom, što u organizacijskom segmentu.
‘Sa svakim sponzorom radimo personalizirano. Recimo, naši igrači su im manekeni u video prilozima kojima našim navijačima predstavljamo njihove usluge, imamo sponzorske rubrike kao potez kola ili igrač kola. Kraj ove sezone za nas znači odmah početak sezone. Planiramo mnoge novosti, jedan novi vid financijskog dizanja kluba na višu razinu, što bi trebalo donijeti bolje rezultate, kontaktiramo već neka potencijalna pojačanja, komuniciramo s drugim, stranim klubovima’, kaže predsjednik kluba Pojatina.
A njegova desna ruka jest trenerski velikan Neven Spahija, koji je također involviran u rad kluba, iako je nedavno dobio angažman u Italiji.
‘On sve prati. I više nego što mislimo, pomaže savjetima, iskustvom i pazi na nas. Naravno da nam takva veličina puno znači. U svim segmentima imamo zdravu atmosferu i nadamo se da ćemo za dvije do tri sezone napasti i naslov prvaka Hrvatske’, kazao je Pojatina.
Scena.ba