Poznati filmski hit “365 dana” koji se pojavio na Netflixu u veljači 2020. godine, lansirao je zgodnog Italijana, Michelea Moronea među zvijezde.
No prije ovog filma, Morrone je živio običnim životom u sjevernoj Italiji.
Tko je ovaj zanosni Talijan?
Naime, Morrone ima 33 godine i otac je dva sina. Bio je oženjen Libankom Roube Saadeh i priznaje da je nakon razvoda od nje pao u depresiju. Odmah nakon razvoda počeo je raditi kao baštovan u selu od tisuću stanovnika za samo 600 dolara mjesečno.
Glumom se počeo baviti 2011. godine, ali poziv za glavnu ulogu u “365 dana” ga je iznenadio, toliko da je u početku pomislio da se radi o šali. Budući da nije mogao priuštiti ni odlazak na kasting u London, za ono što će se ispostaviti kao prekretnica u njegovom životu, Netflix je platio putne troškove.
A zamislite ovo… Michele nikada nije išao u školu glume, a sam je naučio svirati gitaru. Dobro govori engleski, što je naučio na snimanju filmova od kojih je nekoliko u postprodukciji, kao i arapski, s obzirom da njegova bivša supruga živi u Bejrutu sa djecom. Objavio je dva albuma, a spot za pjesmu “Feel It”, koji se može čuti u filmu “365 dana”, na YouTube-u je pregledan već 77 miliona puta. Nedavno je potpisao ugovor sa nezavisnom izdavačkom kućom 477 Records.
Pored glume i muzike, bavi se i slikanjem, a čest je gost modnih događaja.
Koliko ga žene obožavaju, dobro ilustrira incident u rujnu 2022. godine kada je prisustvovao otvaranju luksuzne radnje u Dizeldorfu. Zbog velikog priliva obožavateljica, policija je morala zatvoriti cijelu ulicu.
Ove godine, Morone je postao zaštitno lice brenda HELL ENERGY. Reklamna kampanja, dostupna u više od 60 zemalja, kroz šest uzbudljivih videa prikazuje Morronea u svakodnevnim situacijama tokom kojih konzumira energetski napitak HELL.
Scena.ba