Cijene onih ulaznica koje su se prodavale u prvom krugu kada je samo Njemačka znala lokacije svojih utakmica su narasle od tri do četiri puta, ali najveći je problem uhvatiti priliku za kupovinu ulaznica
Bit će to klasična invazija. Bez ikakve sumnje, navijači Hrvatske će u lipnju preplaviti Njemačku. Blizina, pristupačne cijene i navika da Hrvatsku prati velik navijački korpus sluti kako će se “pola” Hrvatske preseliti iduće ljeto u Njemačku. Ako tome dodamo oko 400 tisuća Hrvata iz nekoliko generacija naših iseljenika, potom one iz okolnih zemalja – sluti samo jedno; Vatreni će na Euru imati status domaćina.
Uostalom, podsjetnik na SP 2006. sasvim je dovoljan lakmus kakva atmosfera čeka Luku Modrića i njegove suigrače čeka u Njemačkoj.
I zato je jasno kako će ulaznice za utakmice reprezentacije Hrvatske biti najvrjedniji papirić sljedećih nekoliko mjeseci. Prve procjene sugeriraju kako će na svaku ulaznicu “pikirati” više desetaka interesenata. Jasno je da će se povlačiti veze, povlačiti za rukav, nuditi bogatstva. Zapravo, da smo na mjestu Nikše Martinca, HNS-ovog stručnjaka za ulaznice, već sada bi promijenili broj mobitela…
Prema informacijama koje dolaze iz UEFA-e, u prvom krugu prodaje ulaznica, u trenutku kada se jedino znalo da je Njemačka domaćin i da će oni igrati svoje utakmice prvog kruga na stadionima u Münchenu, Stuttgartu i Frankfurtu – prijavilo se gotovo dvadeset milijuna navijača za 1,2 milijuna ulaznica koliko ih je u tom trenutku bilo u opticaju. Nadalje, iz krovne organizacije europskog nogometa tvrde kako će tek 20 posto kapaciteta biti rezerviran za potrebe pojedinih reprezentacija, sponzora, partnera dok će u slobodnoj prodaji biti preostalih 80 posto ulaznica. Što bi se ono reklo; ima li išta lakše nego obećati!
Drugi krug prodaje počinje početkom prosinca i tu je sasvim izvjesno kako će interes biti puno veći jer će većina reprezentacija (osim tri nacije koje će završni turnir izboriti u play offu koji je u ožujku), dan, dva ranije saznati svoje protivnike odnosno lokacije utakmica prvog kruga EURA. Tu će biti na raspolaganju oko milijun ulaznica. Treći krug prodaje ulaznica predviđen je početkom travnja, odnosno nakon što budu poznata imena svih reprezentacija koji će sudjelovati na EURU.
A kolika će biti potražnja najbolje sugeriraju cijene za utakmice reprezentacije Njemačke koja jedina zna svoj raspored prvog kruga.
Na nekim stranicama se ulaznice treće kategorije za utakmicu otvaranja Eura, 14. lipnja na stadionu Allianz Arena u Münchenu, nude u prodaji po 750 eura. Inače, u redovnoj prodaji one su iznosile 50 eura za navijačku tribinu, 195 eura za tu treću kategoriju, 400 za onu drugu kategoriju odnosno 600 eura za prvu. Za finale su cijene ulaznica u prvom krugu koštale 1000 eura.
Trenutno se na stranicama UEFE nude isključivo ekskluzivni paketi za navijače dubljeg džepa a gdje je cijena jedne ulaznice 1,850,00 Eura. Tako će za sve tri utakmice Hrvatske u opciji “prestige” a koja nudi najbolja mjesta na stadionu uz prethodnu degustaciju gurmanskih delicija u sklopu stadiona i uživanje u probranim vinima i alkoholu koštati 5.500,00 Eura. Nešto skromnija varijanta “club” za tri utakmice košta 3,750,00 Eura.
Turnir u Njemačkoj igrat će se na deset stadiona. Nama najbliži su oni u Münchenu i Stuttgartu, najdalje su Hamburg i Berlin. No, to ionako postaje nebitno ako se već nekako dođe do ulaznice…