U usporedbi s konvencionalnom E-klasom karavan, veći je samo u pogledu visine. Gotovo je jednake duljine, a ukupno iznosi 4950 mm. Stiže s tri koncepta pogona: dizelskom (E 220 d 4MATIC), benzinskom (E 450 4MATIC) i plug-in hibridnom verzijom (E 300 de 4MATIC).
Mercedes-Benz je održao svjetsku premijeru nove E-klase All-Terrain na IAA Mobility u Münchenu, upotpunjujući tako još za jednu verziju obitelj nove E-klase. S 4MATIC pogonom na sva četiri kotača kao standardnom opremom, povećanim razmakom od tla putem AIRMATIC zračnog ovjesa (također standardno) i programom terenske vožnje, nova E-klasa All-Terrain olakšava rad na laganom terenu, poput zemljanih cesta, na svojim većim kotačima.

Daljnji praktični detalji koji poboljšavaju iskustvo vožnje izvan ceste su off-road zaslon i ‘prozirni poklopac motora’ – dio 360° kamere. Vozilo ima nepogrešiv terenski izgled: elementi off-road dizajna uključuju jedinstvenu prednju rešetku, posebne odbojnike, kromirani prednji i stražnji štitnik podvozja visokog sjaja i tamnosive obloge lukova kotača. U prodajne salone stiže od prvog kvartala 2024. godine.
U usporedbi s konvencionalnom E-klasom karavan, model All-Terrain veći je samo u pogledu visine. Gotovo je jednake duljine, a ukupno iznosi 4950 mm. Širina je 1904 mm; visina 1497 mm. Standardna veličina guma je 235/55R18 na kotačima dimenzija 8Jx18. Dostupni su dodatni kotači do 20 cola.
Nova E-klasa All-Terrain je 28 mm šira od prethodnog modela. Ovo čini putovanje još udobnijim za putnike na stražnjim sjedalima, koji sada imaju 1519 mm prostora za laktove. Međuosovinski razmak povećan je za 22 mm na 2961 mm, što stvara više prostora za koljena i noge straga.
Sportski stražnji kraj skriva nosivost od 615 do 1830 litara (plug-in hibridni model: 460–1675 l). Nasloni sjedala mogu se preklopiti u omjeru 40:20:40. Njima se upravlja s dva gumba na lijevoj i desnoj strani naslona stražnjeg sjedala. Stražnja vrata EASY-PACK dio su standardne opreme. Praktično se otvara i zatvara pritiskom na gumb pomoću ključa za paljenje, prekidača na vozačevim vratima ili ručke za otključavanje na samim vratima prtljažnika. Poklopac za prtljagu na uvlačenje i pregradna mreža (oba standardna) imaju dvodijelni dizajn, svaki sa svojom kasetom s valjcima.

Elementi off-road dizajna
Najzanimljivija značajka upečatljivog prednjeg dijela je rešetka hladnjaka u stilu SUV-a s dvostrukim lamelama u boji Iridium Silver sa zvijezdom integriranom u sredini i uzorkom Mercedes-Benz. Prepoznatljivi prednji branik, kao i kromirana obloga podvozja visokog sjaja, također pridonose robusnom izgledu.
U bočnom pogledu, prepoznatljivi tamnosivi poklopci lukova kotača naglašavaju karakter vozila All-Terrain. Isto vrijedi i za pragove koji imaju kromirane letvice visokog sjaja.

Straga se E-klasa All-Terrain također može pohvaliti branikom specifičnim za model zaokruženim simuliranim štitnikom podvozja u visokosjajnom kromu. Daljnji detalj je robusna zaštita praga tereta u izgledu nehrđajućeg čelika.
Posebne značajke u unutrašnjosti zaokružuju AMG sportske papučice od nehrđajućeg čelika i tepisi s logotipom All Terrain.

Zračni ovjes kao standard
Nova E-klasa All-Terrain standardno je opremljena zračnim ovjesom AIRMATIC sa svih strana. Ovaj sustav kombinira jastuke zračnog ovjesa s prilagodljivim ADS+ amortizerima za maksimalan odziv. Karakteristike amortizera automatski se mijenjaju na svakom pojedinom kotaču u fazi kompresije i odskoka. Sofisticirana senzorska tehnologija i algoritmi prilagođavaju amortizere površini ceste tako da se udarac od udarca u neravninu jednom gumom, primjerice, ne prenosi na cijelu osovinu i unutrašnjost.
Uz sveobuhvatnu kontrolu razine, AIRMATIC održava konstantan razmak od tla bez obzira na opterećenje vozila dok se po potrebi prilagođava uvjetima. Kako bi se smanjio otpor zraka i poboljšala učinkovitost goriva, kada radi u programu vožnje COMFORT, vozilo se automatski spušta za 15 mm kada brzina dosegne 120 km/h.
Tri modela All-Terrain za lansiranje na tržište
Odmah od lansiranja na tržište, entuzijasti za sve terene imaju na izbor tri koncepta pogona: dizelsku, benzinsku i plug-in hibridnu verziju. Modeli su označeni kao E 220 d 4MATIC (2,0-litreni motor 197 KS/145 kW, ubrzanje 0-100 km/h 8,1 s, krajnja brzina 220 km/h), E 450 4MATIC (3,0-litreni motor 381 KS/280 kW, ubrzanje 0-100 km/h 4,7 s, krajnja brzina 250 km/h) i E 300 de 4MATIC (2,0-litreni 197 KS/145 kW, ubrzanje 0-100 km/h 6,9 s, krajnja brzina 213 km/h).
Modele s izgaranjem pokreću motori s četiri i šest cilindara iz Mercedes-Benzove obitelji modularnih motora (FAME). Na taj način, program motorizacije znatno pridonosi fleksibilnosti međunarodne proizvodne mreže, dok pomaže zadovoljiti sve veću potražnju za elektrifikacijom.

S inteligentnom tehnologijom pojačanja i integriranim starter-generatorom (ISG) koji nadopunjuje turbopunjač, i dizelska i benzinska varijanta su blagi hibridi. Nova baterija je podigla snagu elektromotora sa 15 na 17 kW (23 KS) i okretni moment na 205 Nm.
Električna snaga od 95 kW (129 KS) i potpuno električni domet do 100 km (WLTP) omogućit će vozačima plug-in hibridnog modela dovršetak putovanja bez korištenja motora s unutarnjim izgaranjem – čak i u off-road načinu rada na neplodnoj podlozi cestama. Visoka gustoća snage hibridne pogonske jedinice dolazi zahvaljujući trajno pobuđenom sinkronom motoru s unutarnjim rotorom.

Najveći okretni moment od 440 Nm elektromotora spreman je za rad od samog početka, što rezultira visokom agilnošću pri kretanju, zajedno s dinamičnim performansama vožnje. Puna električna snaga dostupna je do 140 km/h, nakon čega je brzina lagano ograničena. Značajka visoke tehnologije je inteligentni, elektromehanički pojačivač kočnica. To osigurava da kočioni sustav kombinira električni oporavak s hidrauličkom kočnicom za maksimalnu učinkovitost.
Scena.ba