Prema Salminim riječima, tada nije imala stiliste niti beskrajne mogućnosti kada je u pitanju odabir kreacija za pojavljivanje na crvenom tepihu.
‘Na početku karijere teško sam dolazila do svečane odjeće. Nisam si ju mogla priuštiti, a dizajneri bi svoje kreacije posuđivali drugim djevojkama. Nitko od njih nije mislio da će ova žena iz Meksika potrajati u Hollywoodu pa zašto bi mi posudili odjeću?’, istaknula je Hayek u YouTube serijalu modne biblije Vogue.
Listajući fotoalbum stigla je do izdanja kakvog je 1999. godine nosila na canneskom crvenom tepihu, a riječ je o kombinaciji minijaturnog kardigana s maksi suknjom od satena. Držeći se suptilne nijanse plave, cjelokupan look uzvisila je sofisticiranim nakitom prokomentiravši:
‘Nitko se do tada nije pojavio u ovakvoj kombinaciji na crvenom tepihu. Uzela sam kardigan koji se nosi s nečim ispod, jer je samo imao dva gumba, dugu suknju i sama kreirala look’.
SALMA HAYEK U CANNESU 1999. GODINE
SALMA HAYEK U CANNESU 1999. GODINE
Spomenuto izdanje meksičke dive modna biblija Vogue danas vidi kao idealnu referencu na modni stil 90-ih.
‘Nisam ni slutila da će Vogue jednog dana mojim najboljim stajlingom smatrati onaj koji sam sama osmislila. Većina mojih stajlinga s početka karijere bili su rezultat vlastite kreativnosti koja se pokušavala nositi s činjenicom da nisam imala mnogo resursa’, priznala je.
Kao danas davne 1999. godine, meksička diva ovih je dana ponovno dominirala crvenim tepihom u Cannesu.
Na premijeri filma ‘Killers of The Flower’ brojne je ostavila bez daha u haljini britanskog dizajnera Alexandera McQueena – tamnoljubičastoj kreaciji s velikim dekolteom i raskošnim volanima na rukavima.
SALMA HAYEK
Scena.ba