Nakon što je IPSA Institut iz Sarajeva izabran za obavljanje poslova nadzora, nastavljeni su radovi na probijanju tunela Hranjen, na trasi brze ceste Sarajevo – Goražde.
Prema informaciji Autocesta FBiH, ovaj složeni projekt podrazumijevao je i potrebu provođenja kompletnog procesa eksproprijacije, te rezultiranje svih potrebnih suglasnosti, kao i dozvola od nadležnih institucija i ministarstava, te je posao nadzora, vrijedan 350.961 KM sa uračunatim PDV-om dodijeljen ponuđaču IPSA Institut d.o.o. Sarajevo.
– Aktivnosti koje se trenutno provode na ovom projektu brze ceste su probijanje tunela Hranjen (51% glavne tunelske cijevi i 51,5% servisne tunelske cijevi), nastavak radova tunela (iskop i izrada primarne podgrade glavne i servisne tunelske cijevi i početak radova na LOT2, odnosno ugradnji dijela sekundarne tunelske obloge, eksproprijacije za trasu brze ceste Sekcija I – Hrenovica – ulaz u tunel Hranjen i izlaz iz tunela Hranjen – Pobjeda. Projektna dokumentacija za projekt brze ceste Hrenovica – Goražde u sklopu koje se nalazi i tunel Hranjen je u potpunosti završena. Između ostalog, u toku je i rezultiranje urbanističke suglasnosti za preostali dio brze ceste gdje postoje određeni problemi u vezi insistiranja plaćanja pretvorbe zemljišta od strane Ministarstva za privredu BPK Goražde koje još uvijek nije u vlasništvu JP Autoceste FBiH, kao i nemogućnost dobivanja suglasnost od privrednog društva UNlS ,,Ginex” d.d. Goražde, čiji je većinski vlasnik Vlada Federacije BiH – navode iz Autocesta FBiH.
Nakon nekoliko mjeseci zastoja nastavljena je realizacija historijskog projekta za Goražde, jer će se izgradnjom brze ceste sa tunelom Hranjen udaljenost sa Sarajevom, sa sadašnjih 95,6, smanjiti na 56 kilometara.
Scena.ba