Netflix počinje povećavati cijene u nekim zemljama jer rast potaknut suzbijanjem dijeljenja lozinki počinje slabiti.
Gigant za streaming filmova i serija izjavio je da je već povećao cijene pretplata u Japanu, dijelovima Europe, kao i na Bliskom Istoku i u Africi tijekom prošlog mjeseca.
Promjene u Italiji i Španjolskoj sada se također provode.
U svojim najnovijim rezultatima, Netflix je objavio da je između srpnja i rujna pridobio 5,1 milijun pretplatnika – što je iznad prognoza, ali najniži rast u više od godine dana.
Tvrtka je pod pritiskom da pokaže investitorima što će pokretati rast u godinama koje dolaze, budući da njezin već ogroman doseg otežava pronalaženje novih pretplatnika.Posljednji put kada je Netflix primijetio znakove usporavanja, 2022. godine, pokrenuo je mjere za zaustavljanje dijeljenja lozinki i izjavio da će ponuditi novu opciju straminga s oglasima.
To suzbijanje dovelo je do novog vala rasta.
Tvrtka je od prošle godine pridobila više od 45 milijuna novih pretplatnika i ima 282 milijuna pretplatnika širom svijeta.
Analitičari također očekuju da će oglasi na kraju postati veliki posao za Netflix.
Za sada, međutim, Netflix je rekao da su “rani dani” i upozorio da ne očekuje da će početi poticati rast do sljedeće godine, unatoč tome što se mnogi pretplatnici odlučuju za plan s podrškom za oglase.
Plan, koji je najjeftinija opcija tvrtke, činio je 50% novih prijava na mjestima gdje se nudi u posljednjem kvartalu, rekao je Netflix.