Meta je predstavila više noviteta osim uvođenja pretplate. Prema izvješću, kako bi se uskladila s pravilima EU, privremeno će obustaviti prikazivanje oglasa maloljetnicima na Facebooku i Instagramu u Europskoj uniji i zemljama koje primjenjuju ista pravila kao i države članice EU.
Ovo predstavlja značajnu promjenu u Metinoj strategiji na jednom od njihovih najvećih tržišta. Privremeni prekid prikazivanja oglasa maloljetnicima stupit će na snagu 6. studenog, no trenutno nije poznato kada će se oglasi ponovno početi prikazivati maloljetnicima. Meta je izjavila da će detaljnije informacije biti dostupne tijekom narednih mjeseci, jer moraju procijeniti utjecaj nove europske regulative. Prema toj regulativi, zabranjuje se prikazivanje oglasa maloljetnicima koji se temelje na njihovoj povijesti online aktivnosti.
Čini se da Meta nema planove za proširenje pretplate na ostala tržišta. Razlog za to je očit s obzirom na činjenicu da su prošle godine ostvarili prihode od oglašavanja koji prelaze iznos od 110 milijardi dolara.
Što se tiče punoljetnih korisnika, oni koji ne žele gledati oglase na Metinim društvenim mrežama sada imaju opciju da plaćanjem mjesečne pretplate mogu uživati u sadržaju s Facebooka i Instagrama bez prikaza reklama.