Od Baracka Obame, preko princa Harryja, do Paris Hilton i ostalih slavnih ljepotica – evo tko se sve i kako zabavlja na tajnim zabavama milijardera.
U posljednje vrijeme došlo je do porasta potražnje za ultraekskluzivnim konferencijama milijardera, na kojima je čak i direktor slavnog Goldman Sachsa tek jedan od gostiju, a da biste uopće došli na tu listu, morate biti u famoznih ‘jedan posto’.
Liste uzvanika na ovakvim okupljanjima uključuju razne profile bogataša – od holivudske kreme, preko Baracka Obame, do multimilijardera, a sve u organizaciji koja je u najvećem dijelu toliko dobro skrivana tajna da za njih nerijetko znaju samo oni odabrani koji su imali sreće naći se na najpoželjnijem popisu.
Sve što se zna o ovakvim tajnim okupljanjima informacije su do kojih dovode rijetke fotografije zvijezda koje na njima povremeno poziraju i objavljuju slike na društvenim mrežama.
Samo za odabrane
Tako se, primjerice, saznalo da se u Coloradu nalazi skriveni resort, a u državi Utah skijalište rezervirano samo za one najbogatije.
No nemojte misliti da je riječ o običnim odmaralištima u kojima jedan posto najbogatijih uživa u čarima nezamislivog luksuza, jer svako okupljanje zamišljeno je kao stvarna konferencija. Doduše, i s diskutabilnim temama kao što je propitivanje opcije udaje za robota…
U svakom slučaju, dobro upućeni izvori za Daily Mail tvrde da za ovakve konferencije Davos izgleda tek kao ‘tržnica u Las Vegasu’, jer je slavno okupljalište milijardera u proteklim godinama naraslo na nimalo elitnu brojku od oko 800 pozvanih.
‘Nisam odbio Davos zbog raznih kontroverzi koje ga prate, nego zato što je postao previše dosadan’, rekao je Elon Musk, iako se kasnije saznalo da poziv nije odbio, već – nije bio pozvan. Ipak, Musk s velikim zadovoljstvom odlazi na neka od manjih događanja koja se održavaju, primjerice na ‘The Weekend’ tijekom rujna u Aspenu.
Spoj luksuza, umrežavanja i potpune privatnosti
Razlog ovolike potražnje jest želja slavnih lica da se odmaknu od gužvi i fotoreportera, a ovakvi resorti nude im jedinstvenu priliku uživanja u čarima luksuza, umrežavanja s istomišljenicima i tajnovitosti koja svemu daje osjećaj povećane ekskluzivnosti i toliko željene privatnosti.
Trenutno je ponuda toliko široka da oni najbogatiji i najpopularniji zapošljavaju asistente koji analiziraju pozivnice i biraju im one najpoželjnije.
‘Na ovakvim mjestima razvijaju se specifične ideje za širenje poslovanja. Ono prema čemu biramo konferencije je lista uzvanika’, pojasnio je za Wall Street Journal osnivač Sportscorpa Marc Ganis.
Osim što imaju priliku doći do novih ideja i suradnji, bogataši ondje uživaju u društvu slavnih pjevačica, glumica i manekenki, a oni nerijetko nastupaju na pozornici i angažirani su za animiranje gostiju. Čak je i Margot Robbie pronašla vremena za prisustvovanje okupljanju u resortu Park City u Utahu, usred nakrcanog rasporeda na promociji filma ‘Barbie’.
Među često viđenim uzvanicima su i Paris Hilton, Gwyneth Paltrow, Richard Branson, Jared Leto, Maria Šarapova, Naomi Campbell i Barack Obama te glumac Alexander Skarsgard. Potonji je istaknuo da je svoj lik bogataša u seriji ‘Nasljeđe’ bazirao na Danielu Eku, direktoru Spotifya, kojeg je upoznao na krstarenju oko Stockholma.
MARGOT ROBBIE
Google Camp je priča za sebe
Posebna priča je, očekivano, Google Camp – godišnji skup koji organizira tehnološki div, i to u rajskom resortu na Siciliji, koji uključuje kilometar privatne obale, helikoptere, teniske terene i nebrojene bazene u kojima uzvanici mogu neograničeno uživati.
Na njihovim okupljanjima sudjeluje oko 300 ljudi koji pristižu privatnim zrakoplovima, a među njima su proteklih godina bili princ Harry, Oprah, Harry Styles, Naomi Campbell, Orlando Bloom, Katy Perry, Bradley Cooper i Charlize Theron.
Osim na morskoj obali, druženje se nastavlja na megajahtama u vrijednosti od 400 milijuna dolara te provodima na Siciliji u automobilima od preko 200 tisuća dolara. Sve je praćeno spektakularnim koncertima, poput onog Chrisa Martina (Coldplay), koji je 2019. nastupio u sicilijanskim antičkim ruševinama.
Naravno, sve je bilo na trošak Googlea, uključujući zabavu, prijevoz i smještaj, za što je tehnološki div platio 20 milijuna dolara.
Koliko je Sicilija poželjna destinacija za ovakva putovanja, dokazuje podatak da je ondje u kratkom roku nakon Googlea organiziran još jedan događaj, kojem su prisustvovale Stella McCartney, Diane Von Furstenberg i Gayle King, a sve je držano u tolikoj tajnosti da medijima nije bio dopušten dolazak u blizinu te je čitav raspored događaja bio skriven.
Tu je i Steam, spektakularno okupljanje u Santa Barbari održano prošle godine s više od 300 superbogatih uzvanika, od Elona Muska do Paris Hilton.
Steam je opisao taj događaj kao ‘dva dana neslužbene debate uz rasplesane robote, slam poeziju, utrke dronova i svemirsko lansiranje‘.
Još su ekskluzivnije intimne večere i drugi događaji koje organiziraju bogati direktori, a koji okupljaju samo 25 ljudi.
Izvršni direktor Salesforcea Marc Benioff organizira nekoliko njih diljem svijeta, i to uvijek sa slavnim chefom.
‘Zapravo završimo redovitim okupljanjem slavnih osoba i zabavom, što nam je najdraži dio, a to su samo ljudi s kojima se osjećamo jako povezani. Ostvarujemo pravu razinu kvalitete koja se očekuje od ovakvih skupova’, zaključio je Benioff.
Scena.ba