I dok Zarini popusti na hrvatskom tržištu kasne, H&M već nekoliko dana drži niske cijene i planira ih spustiti još niže.
Kako prenosi Reuters, H&M planira još bolja sniženja! U trenutcima kada svijetom vlada kriza, ali i ogromna želja za novim modnim krpicama prema posljednjim trendovima, švedski brend na ovaj način planira privući što veći broj kupaca.
H&M je tijekom proteklih godinu dana rekao da daje prednost profitabilnosti nad obujmom prodaje kako bi postigao cilj operativne marže od 10%, što se nada postići ove godine. Također, H&M je ugrožen od strane brendova Inditex grupacije, ali i od Sheina o kojem se sve češće priča na društvenim mrežama.
U četvrtak je H&M priopćio da vanjski čimbenici, kao što su materijalni troškovi i promjene valute, otežavaju postizanje cilja od 10% marže ove godine te da je potrebno povećati rast prodaje da bi se to postiglo. Upravo zato planiraju kupcima ponuditi što niže cijene kako bi se u preostaloj polovici godine prodaja povećala.
H&M, koji na svojoj web stranici navodi ljetne haljine od samo 9,99 dolara i traperice od 19,99 dolara, planira povećati prodaju nudeći više popusta u drugoj polovici godine: ‘Mi predlažemo malo veća sniženja (cijena) jer vidimo potrebu za aktiviranjem kupaca’, rekao je izvršni direktor Daniel Erver dodavši: ‘Želimo ponovno oduševiti ljude brendom. Popust je jedan od načina, ali naravno stvaranje uzbudljivih kolekcija, iskustava i događaja je drugi.’
Scena.ba