Nedavni ubrzani koraci kompanije Lidl prema ulasku na tržište Bosne i Hercegovine obuhvataju gradnju objekata širom zemlje, zapošljavanje i obuku osoblja, pokazujući odlučnost njemačkog diva da uđe na bh. tržište.
Jedan od ključnih pokazatelja brzog napretka je financijski aspekt poslovanja. Prema podacima BiznisInfo.ba, dugoročna imovina Lidl BH dostigla je impresivan iznos od 114 miliona KM krajem 2023. godine, od čega se na nekretnine, postrojenja i opremu odnosi 108 miliona KM. U poređenju s prethodnom godinom, dugoročna imovina je zabilježila značajan skok sa 42 na 114 miliona KM.
Ukupna imovina kompanije dostigla je 158 miliona KM, u odnosu na 83 miliona KM godinu dana ranije, dok je kapital kompanije sada 143 miliona KM.
Iako je kompanija zabilježila gubitak od 18 miliona KM u 2023. godini, slično kao i prethodne godine, pokazuje se značajna investicija u poslovanje, imovinu i razvoj.
Prema istraživanju BiznisInfo.ba, otvaranje prodavnica Lidla u Bosni i Hercegovini očekuje se između 2026. i 2027. godine, što dodatno potvrđuje ambicije kompanije za prisustvo na bh. tržištu.
Ovi financijski pokazatelji ukazuju na posvećenost i ulaganje Lidla u Bosnu i Hercegovinu.
Scena.ba