Popularna društvena mreža za poslovni svijet, LinkedIn, lansira novu AI značajku koja korisnicima omogućuje pronalaženje kontakata pomoću opisnih upita, umjesto klasične pretrage po imenu ili tvrtki, prenosi Bug.hr.
Prema pisanju portala The Verge, LinkedIn proces pronalaska ljudi želi olakšati uvođenjem nove, AI-pokretane pretrage. Nova funkcionalnost omogućuje korisnicima da umjesto preciznih pojmova poput imena, tvrtke ili radnog mjesta, unesu opisne upite u tražilicu. Primjerice, sada ćete moći upisati “alumni sa Sveučilišta Northwestern koji rade u marketingu zabavne industrije” ili čak postaviti pitanje poput “tko mi može pomoći razumjeti sustav radnih viza u SAD-u?”.
Nakon unosa upita, LinkedInova umjetna inteligencija analizirat će ga i prikazati najrelevantnije profile. Rohan Rajiv, direktor proizvoda u LinkedInu, pojasnio je kako će platforma rangirati rezultate. Prioritet će imati profili s kojima imate zajedničke veze, kao i oni koji najbolje odgovaraju kontekstu vaše pretrage.
Nova AI pretraga ljudi dostupna je korisnicima LinkedIn Premium usluge u Sjedinjenim Američkim Državama. Iz tvrtke poručuju kako je u planu uskoro omogućiti ovu značajku i svim ostalim korisnicima diljem svijeta, čime će umrežavanje na ovoj platformi postati još intuitivnije.




