Nakon što su putnici prošli carinsku i policijsku kontrolu te ušli u bescarinski prostor, odnosno prostor izvan Schengena, putnici su dobili obavijest kako avion neće poletjeti na vrijeme zbog tehničkih problema.
Jedan putnik je za Jutarnji rekao kako je let u nekoliko navrata odgođen. Prema trenutačnoj situaciji trebao bi poletjeti u 22 sata, a navodno se čekaju mehaničari koji trebaju doći iz Venecije. Jedna putnica navodi da su ‘zatočeni na osječkom aerodromu’ te da im se ne dopušta povratak na hrvatski teritorij ako ne odustanu od leta te da su im ‘prije dva sata obećali obroke koji još nisu stigli.
Kako doznaje Jutarnji, drama u Osijeku je oko 21.30 privedena kraju. Avion je popravljen, a putnici su poletjeli za London.
Kako je objasnio direktor Zračne luke Osijek Ivan Kos za Jutarnji, situacija je izvan ingerencije Zračne luke. Posada je, kako navodi, javila da pokušavaju otkloniti tehnički problem. Potvrdio je da putnici u bescarinskoj zoni u kojoj se nalaze ne mogu izaći ako ne odustanu od leta. Naglasio je kako su učinili sve što je u njihovoj moći da im olakšaju ovu situaciju.
‘Naručili smo za sve njih večeru iz nekoliko restorana o našem trošku, proširili smo maksimalno i vanjski prostor koliko smo mogli da mogu izaći izvan zatvorenog dijela zgrade. I mi se moramo držati protokola, procedura i pravila’, rekao nam je Kos za Jutarnju, dodavši kako putnici još uvijek čekaju hranu jer su neki imali posebne želje koje su im ispunjavali, poput halal i veganskih obroka.
Scena.ba