Subaru je ovaj tjedan najavio svoje planove za elektrifikaciju te, kao i gotovo sve ostale automobilske kompanije, namjeravaju promijeniti svoj fokus i resurse s automobila koje pokreću motori s unutarnjim izgaranjem na vozila s električnim motorima. Te najave dolaze nakon što su se mrežom proširile informacije o novom električnom automobilu ove kompanije koji će imati tri reda sjedala, a proizvodit će ga Toyota (koja inače ima udio u Subaruu) u jednoj američkoj tvornici. Prema tim informacijama, proizvodnja ovog automobila trebala bi početi tijekom 2025. godine.
Prema službenim planovima koje je objavio predsjednik i izvršni direktor Subarua Atsushi Osaki, japanska kompanija do 2028. godine sa svojim proizvodnih traka namjerava izbaciti osam modela električnih vozila te bi jedan od tih modela trebao biti i spomenuti automobil s tri reda sjedala.
Što se tiče planova oko udjela električnih vozila, iz Subarua vjeruju kako će do kraja desetljeća udio električnih vozila u njihovoj ukupnoj prodaji automobila popeti na 50 posto. Osaki do 2030. godine tako očekuje prodaju 600 tisuća e-vozila, pri čemu najveća očekivanja imaju na američkom tržištu na kojem su planovi da u 2028. godini prodaju 400 tisuća automobila s električnim motorima. Kako bi se taj plan ispunio, Subaru do 2030. godine u elektrifikaciju namjerava uložiti više od 10 milijardi dolara.
To je promjena u odnosu na prijašnje planove prema kojima su u Subaruu očekivali da će do 2030. godine udio električnih automobila, zajedno s hibridima iznositi 40 posto. S obzirom na to da gotovo svi konkurenti ulažu sve više resursa u elektrifikaciju i pripremaju se za budućnost u kojoj će automobili na struju dominirati na cestama, jasno je zašto su i u ovoj kompaniji ubrzali svoje planove vezane uz elektrifikaciju.
Do kraja 2026. godine Subaru namjerava imati četiri električna modela na tržištu, pri čemu treba naglasiti kako je jedan od njih već predstavljena Solterra, a drugi bi trebao biti model kojeg će proizvoditi Toyota. Nakon toga, do 2028. godine Subaru bi trebao predstaviti još četiri modela. Subaru je do kraja srpnja prodao 3370 modela Solterre u SAD-u, što je udio od oko jedan posto ukupne prodaje ove tvrtke.