Osim direktnih sponzorstava i ugovora s brendovima, mnogi influenseri se bave i prodajom vlastitih proizvoda
Bosna i Hercegovina se sve više pozicionira kao tržište koje prepoznaje i nagrađuje digitalne influensere. Ovi pojedinci, koji su putem društvenih mreža stekli ogroman broj pratitelja, ne samo da utječu na mišljenja i ponašanja svojih fanova, već su postali pravi poslovni entiteti koji zarađuju milionske iznose.
Nekoliko najpoznatijih bh. influensera su posljednjih godina osnovali svoja vlastita poduzeća, koja ostvaruju impresivne prihode.
Tako jedno poduzeće sa područja Tuzlanskog kantona godišnje zarađuju više od 2 milijuna KM, a neto dobit premašuje 700.000 KM. Ovi podaci jasno pokazuju da je digitalno poslovanje uz registraciju poduzeća postalo unosan i brzorastući sektor u BiH.
Uzimajući u obzir činjenicu da su influenseri u velikoj mjeri odgovorni za promoviranje brendova, proizvoda i usluga putem svojih društvenih mreža, njihova sposobnost generiranja prihoda kroz razne oblike poslovanja postaje sve jasnija, piše Crna-hronika.info.
Osim direktnih sponzorstava i ugovora s brendovima, mnogi influenseri se bave i prodajom vlastitih proizvoda.
Na ovaj način, mnogi od njih nisu samo promotori proizvoda, već su postali i poduzetnici koji stvaraju nove poslovne prilike i otvaraju radna mjesta.
Tako bh. influenseri postaju sve veći igrači na tržištu, jer su im društvene mreže omogućile da dođu do globalne publike, što im dodatno otvara vrata za širenje poslovnih aktivnosti izvan granica BiH. Ovaj trend raste, a s njim raste i broj poduzeća koje oni osnivaju i uspješno vode.
Scena.ba