Radovi na izgradnji trenutno najdužeg tunela na trasi Koridora 5C na trasi Poprikuše – Nemila, odvijaju se planiranom dinamikom i cilj je da bude otvoren u narednih nekoliko mjeseci.
Dionica trase Koridora 5C Poprikuše – Nemila dužine je 5,5 kilometara, a oko 83 posto dionice obuhvataju objekti, dok je tek 17 posto ustvari trasa autoputa i jedno je od najkompleksnijih gradilišta Koridora 5C.
U sklopu ove dionice gradi se i trenutno najduži tunel na trasi Koridora 5C i to tunel Golubinja koji će biti dužine 3,6 kilometara, a prema riječima šefa projekta na ovoj dionici Jasmine Mihajlović, svi radovi se odvijaju planiranom dinamikom.
“Trenutno se izvode radovi na stabilizaciji kosine i izmještanju lokalnih puteva kao i na ulaznim/izlaznim portalima tunela, mostova i nadvožnjaka. Aktivni su radovi i na iskopu tunela na tri čela, ali i postavljanju sekundarne obloge”, kazala je Mihajlović.
Do sada je iskopano oko 95 posto lijeve tunelske cijevi tunela Golubinja te desne 91,6 posto, dok je na objektima završeno od 90-95 posto posla, ovisno o kojim objektima se govori. Uprkos problemima koji su se dogodili na iskopu tunela što je utjecalo na cijenu izvođenja radova i određenim promjenama projekta, ipak, plan je da se radovi na tunelima i objektima završe u ovoj građevinskoj sezoni.
Hasan Coskun, šef gradilišta ispred ifrme Cengiz Insaat je kazao da se radovi na tunelu izvode 24 sata dnevno, sedam dana u sedmici te da je uvjeren da će u narednim mjesecima otvoriti tunel i kompletirati građevinske radove do kraja godine.
Na ovoj dionici osim objekata i trase bit će izgrađeni i petlja Golubinja te kružni tok, naplatna stanica, centar za kontrolu prometa i drugi objekti.
Početak dionice je u neposrednoj blizini naselja Poprikuše, južno od grada Žepča, a završetak kako i sam naziv govori u mjestu Nemila gdje počinje druga dionica autoputa ka Zenici.
Scena.ba