Planirao cijelu operaciju
Podsjetimo, Jacob je za malen novac kupio stari zrakoplov u lošem stanju i spremnoga za restauraciju. No, umjesto da ga obnovi, odlučio se za privlačenje publiciteta, vjerojatno u nadi da će objavom “dramatične” snimke zaraditi novac i otplatiti trošak aviona.
No, gledatelji su u njegovom videu (koji je već pregledan više od 3 milijuna puta) primijetili razne probleme – od idealne pozicije kamera za snimanje iskakanja iz aviona i namjernog izostavljanja prikazivanja kontrolne ploče, kako se ne bi moglo vidjeti što se s motorom dogodilo i je li zaista zakazao. Nadalje, na sebe je prilikom leta imao privezane vatrogasni aparat i padobran, što nije uobičajeno.
Nakon otkaza motora nije obavio niti jednu standardnu propisanu proceduru: nije pokušao ponovno pokrenuti motor (iako je goriva imao), nije kontaktirao kontrolu leta, nije poslao poziv upomoć, niti je pokušao prinudno sletjeti na neku od pogodnih površina u blizini. Stručnjaci su procijenili da je, s obzirom na visinu i brzinu leta, mogao preletjeti još do 24 kilometra, tj. mogao je bez pogona dovoljno dugo jedriti da bi na siguran način sletio negdje u svojem okruženju. Umjesto toga, on je iskočio iz zrakoplova i pustio ga da se sruši, pa snimku dao javnosti na uvid.