Izvršni direktor Telegrama, Pavel Durov, najavio je prošloga mjeseca da u aplikaciju stiže Stories, značajka za postavljanje privremenih objava koju je prvo popularizirao Snapchat, a koju su kasnije preuzele gotovo sve ostale velike društvene mreže.
Prema riječima Durova, korisnici su godinama tražili značajku Stories, a sada je ona konačno implementirana u Telegram. Međutim, moći će ju koristiti samo oni koji plaćaju pretplatu na Telegram Premium.
„Više od polovice svih zahtjeva za značajka koje primamo, upravo je vezano za Stories. U početku smo bili protiv toga jer je to već svugdje, ali Telegram ne bi bio Telegram da ne sluša svoje korisnike i ne inovira postojeće formate“, rekao je Durov u priopćenju prošloga mjeseca.
Odjeljak za Stories na Telegramu postavljen je na samom vrhu početne stranice. Kao što se i očekivalo, korisnici mogu birati tko će točno vidjeti njihove privremene objave i koliko će one biti dostupne za pregled (6, 12, 24 ili 48 sati). Za one koji žele „zauvijek“ spremiti svoj story na profilu, Telegram nudi i tu mogućost prema uzoru na Instagram.
U objave se, također, mogu dodavati poveznice i tekstovi, a moguće je označavati i druge osobe. Postoji i opcija snimanja storiesa prednjom i stražnjom kamerom istovremeno, baš kao što to korisnicima nudi odnedavno popularna društvena mreža, BeReal.