Naravno, možete tu aplikaciju i dalje koristiti samo za videopozive i konferencije. Ali ako ste spremni zaroniti dublje, evo što vam preporučujemo
Popularna aplikacija za videokonferencije nudi više od pukih videokonferencija. Evo pregleda mogućnosti koje su vam dostupne, od alata pojačanih umjetnom inteligencijom do integracije aplikacija trećih strana.
Zoom Workplace AI Companion
Alat predstavljen u travnju ove godine virtualni je pomoćnik koji koristi umjetnu inteligenciju za sažimanje razgovora i asistenciju u zakazivanju sastanaka. U međuvremenu je nadograđen na izdanje Zoom AI Companion 2.0. Smješten na bočnoj ploči, može sintetizirati informacije na cijeloj platformi za suradnju, što uključuje Zoom Meetings, Zoom Team Chat, Zoom Docs, Zoom Mail i povezane aplikacije trećih strana (Google, Microsoft).
Nekoliko je ključnih značajki na koje trebate obratiti pozornost.
Podrška za sastanke uživo
AI Companion nudi podršku uživo tijekom sastanaka. Naprimjer, kada kolega iznese pojam koji ne prepoznajete, možete od pomoćnika zatražiti definiciju bez prekidanja sastanka. On će ju potražiti koristeći Perplexityjevu tražilicu pokretanu umjetnom inteligencijom i odgovoru dodati citate.
Osim toga, može sažeti ono o čemu se raspravljalo na sastanku. To može biti korisno kada kasnite na njega i tim vas nema vremena brifirati ili ako morate otići ranije i kasnije morate shvatiti što ste sve propustili.
Generiranje akcijskih stavki
Možete od AI Companiona, primjerice, zatražiti slanje e-pošte sudionicima nakon sastanka sa sažetkom rasprave i popisom sljedećih koraka za svakog sudionika.
Sintetiziranje dokumenata
AI Companion može pregledavati dokumente prenesene putem aplikacija Zoom Docs, Google Docs ili Microsoft Word. Uz sažetak njihovog sadržaja, može ponuditi odgovore na određena pitanja, poput Koja su tri glavna elementa dizajna o kojima se govori u ovom tekstu?
Također vam može pomoći u pisanju dokumenta – recimo, u sastavljanju dnevnog reda. Rezultat možda neće biti savršen, ali može dobro poslužiti kao početni radni materijal.
Uz Zoom Workplace moguće je priložiti za sastanak relevantne datoteke. Kliknite Schedule pa More Options i zatim + Add attachments. Time ćete dobiti mogućnost dodavanja dokumenata iz više izvora, uključujući lokalne datoteke s vašeg računala, Zoom Docs, Google Drive i Dropbox.
Te dokumente možete potom prikačiti uz sastanak kako bi bili stalno dostupni vama i drugim sudionicima. Na njima možete i zajedno raditi, koristeći Zoom Docs ili Google Docs.
Povežite aplikacije trećih strana
Zoom Workplace omogućuje integraciju radnih aplikacija poput, primjerice, Microsoftovih i Googleovih. Do kraja ove godine trebala bi biti moguća i integracija s Asanom, a vjerojatno će ih u budućnosti biti još.