Na mostu Braila, kojeg često nazivaju i rumunjskim Golden Gateom, samo godinu dana nakon otvaranja morat će se rekonstruirati brojni dijelovi. Most čija je izgradnja stajala 500 milijuna eura više je puta podvrgnut sanacijama, a posljednja od njih bit će izlijevanje novog sloja asfalta jer je cesta zbog vrućine postala neravna, piše Klix.ba.
Problemi su se počeli pojavljivati još u lipnju prošle godine, a rumunjski portal Digi24 piše kako je utvrđeno da pojedini šarafi nisu bili dobro zategnuti zbog čega se pojavila voda u čeličnim blokovima. Navode kako je most potrebni presložiti i hidroizolirati kako se takvi problemi ne bi ponavljali.
S ukupnom duljinom od 1975 metara most Braila najduži je most u Rumunjskoj i treći najduži viseći most u Europi. Preliminarne procjene pokazale su kako će dnevno njime prolaziti 5000 automobila.
– Most je projektiran na vijek trajanja od 120 godina i imat će nadzorno-kontrolni centar koji će trajno bilježiti stanje mosta. Na važnim točkama mosta postavljeno je više od 50 senzora. Kako bi se osigurala trajnost i visoka zaštita od korozije, zrak na mostu bit će isušen, a relativna vlažnost zraka održavat će se ispod 40 posto – objasnio je rumunjski ministar prometa Ionel Scriosteanu prošlog srpnja.
Za izgradnju ovog mosta utrošeno je 52.360 tona čelika i 297.000 tona betona. Nalazi se između grada Braila na istoku Rumunjske i okruga Tulcea koji se nalazi na obali Crnog mora.
Scena.ba