Zuckerbergova nova platforma naslanjat će se na Instagram, a na njoj će korisnici moći objavljivati sadržaj ne duži od 500 znakova
Sve većem broju kompanija koje planiraju lansirati alternativu Twitteru navodno se pridružuje i velika Meta. Prema pisanju Fast Companyija, Meta planira razviti vlastitu verzije ‘tekstualne‘ društvene platforme koja bi trebala biti direktna konkurencija Twitteru.
Budući da broj korisnika i prihodi padaju otkako ju je preuzeo Elon Musk, Mark Zuckerberg i ekipa u tome vide izvrsnu priliku da zakrpaju i vlastite rupe u budžetu.
Vijest o tome da kreću s razvojem platforme kodnog imena P92 ili Barcelona, stigla je nedugo nakon što su izvijestili o ponovnom rastu aktivnih dnevnih korisnika na Facebooku.
Osim što im bolje stoji ‘prvorođena‘ platforma, i Instagram bilježi dobre rezultate – korisnici su u posljednjem kvartalu na platformi provodili 24 posto više vremena u odnosu na isti period lani.
Dobra prilika
Kako saznaje Fast Company, upravo bi ta platforma trebala nositi novi Metin digitalni brend. Naime, korisnici će se na novu platformu moći ulogirati putem svog Instagram računa, dok oni koji su na njemu blokirani neće imati pristup ni alternativi Twitteru.
Prostor koji se na tržištu otvorio nakon što su razočarani korisnici krenuli napuštati Twitter zbog Muskovih grešaka i stabilna pozicija Instagrama, ulijevaju nadu Zuckerbergu da će uspjeti izgraditi unosnu platformu. Također, za njega je dobar znak i to što se konkurencija (još uvijek) nije iskazala.
Mastodon, recimo, nije toliko user-friendly kao Twitter, a interes korisnika prema Blue Skyju raste, ali je on još uvijek u beta fazi tako da ga šira publika ne može isprobati. Metina alternativa bi pak mogla svjetlo dana ugledati već sljedeći mjesec, a prema upućenima, objave neće biti veće od 500 znakova te će biti kompatibilna s postojećim alternativama, poput Mastodona.
Na Zuckerbergu i njegovom timu je sad da privuku utjecajne kreatore sadržaja koji trenutno čine svega 10 posto ukupnog broja korisnika, ali kreiraju (posredno i neposredno) čak 90 posto sadržaja i donose polovicu ukupnih prihoda.
Fast Company je poslao upit Meti, ali do objave nisu demantirali, a niti potvrdili vijest o lansiranju nove platforme.