Ako ste mislili da je YouTube završio sa svojim ”genijalnim” potezima koji uključuju reklamne sadržaje, prevarili ste se.
- YouTube je predstavio novi format reklamnih sadržaja. Radi se o formatu koji postavlja reklame točno na mjestu gdje se u videozapisu ili isječku događa nešto uzbudljivo.
- Ove nove vrste oglasa nazivaju se ”točke vrhunca” ili ”Peak Points” i koriste umjetnu inteligenciju za prepoznavanje „točaka vrhunaca“ u videu.
- Korisnici očekivano, nisu sretni.
YouTube neprestano smišlja nove načine za prikazivanje reklamnih sadržaja. Bilo da se radi o reklamama koje se mogu preskočiti, onima koje se ne mogu preskočiti, oglasima usred videozapisa ili ”bumperima”, cilj je, kao i uvijek, pronaći još više mjesta za neku dodatnu zaradu. A sada je, zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, YouTube pronašao potpuno novo mjesto za umetanje reklama i to u trenutku kada se događa najvažniji dio videozapisa!

To je glavna ideja koja stoji iza „Peak Pointsa“, novog reklamnog proizvoda koji pokreće Google Gemini. Koristi umjetnu inteligenciju za prepoznavanje najzanimljivijih ili emocionalno nabijenih trenutaka u popularnim YouTube videozapisima, a zatim na tom mjestu prikazuje oglase. Da, baš kada dođete do tog dobrog dijela, videozapis će se prekinuti i umjesto njega će vam biti prikazana reklama za nešto. Odlično, zar ne?
Ako ste oglašivač, ovo bi za vas moglo zvučati kao briljantan potez. Za gledatelje naravno ovo živi užas, jer tko bi se pametan sjetio staviti reklamu usred najzanimljivijeg dijela videozapisa? Jer očito nam je stvarno trebalo više oglasa u našim videozapisima, posebno onih koji su posebno osmišljeni kako bi upropastili najbolje dijelove.
Još uvijek nije jasno hoće li se ovi oglasi “Peak Point” moći preskočiti ili ne. Pretpostavlja se da ćemo morati pričekati kako bismo dobili odgovor na ovo pitanje. No bilo kako bilo, YouTube uvodi dodatne reklame u svoje videozapise, nešto što je svatko od nas oduvijek želio.